Sunday, December 12, 2010

Selamat tinggal buat sekarang~

Salam ya gama'a~

:D tajuk blog saya pada hari ini diambil daripda kata2 terakhir adek saya, Hariz tika saya harus mengundur diri daripada skype tempoh hari..

Selamat tinggal. Doa moga diri yang meninggalkan selamat, doa moga diri yang ditinggalkan jua sleamat. Bi iznilah, the most precious Guardian.

Dan saya harus juag mengucapkan yang sama kepada jln ini buat sementara waktu. Bukan xnk berjuang, bukan xnk mengakkan sebab utama membina blog ini...


*Mengekspeskan muhasabah diri dan dan mengambil ibrah daripda insan sekeliling..


Tapi, saya harus mengejar kembali rentak pengembaraan diatas jalan ini. Sya sgt hormat dan tabik kepada para senior yang sebenarnya sedang menghadapi peperiksaan tapi masih meluangkan masa mereka melaksanakan aktiviti2 BooM mahupon dakwah merpatakan ukhuwah..


Kamu inspirasi ku...


Jadi, undur diri dulu.. Jaga diri baik2..


Dan mohon maaf juga kerana sebelum ini mmg ada masa utk menurap jalan ini tapi.. ats dsr tak mahu menjadi fitnah hati, dan tak mahu menyalahkan niat di hati maka saya memberhentikan sementara kerja2 penurapan.. insyaAllah, pembaikan diri bukan hanya di blog tapi, di atas 'jalan' realiti seharusnya..


I like this song very much.. First hadis in the 40 hadis compiled by Imam Nawawi.. Why? Everything starts with the niat..



 And becus the strong niat of these heroes, they have shown the world the power of Islam. Allahuakbar!!


No comments:

Post a Comment